Koffie drinken in het Witte Kerkje
Koffie drinken in het Witte Kerkje
elke dinsdag van de even weken drinken we met een groep koffie in de ontmoetingszaal van het Witte Kerkje.
Naast elkaar ontmoeten en spreken worden er kwissen, spellen of bingo gespeeld.
De koffie-ochtenden zijn vrij toegankelijk voor iedereen!